haha

HEJ FÖRLÅT EH! fett kul att jag får mer läsare när jag INTE uppdaterar.
Jag är hur som helst på tumblr, men INTE på facebook. Jag tröttnade nämligen på det så eh ja jag tog bort min account. Folk jag brukar prata med har ändå mitt nummer tihi
EHHHH ja just nu är matt här och han e kul och vi spelar black ops 24/7 samt mw2m och left4dead2 och assasins creededdd och det är kul.
Jag saknar jill och ceez (ditt kodnamn xD) inte för att de känner varandra men ändå!!!!!!!!!!!
okej nu ska jag dampa lite mer MEN TUMBLR TUMBLR TUMBLR TUMBLR GÅ IN PÅRÄN.. den finns lite längre ner.. ......

Kommentarer
Postat av: Jill

Saknar dig också!!!!

Vems kodnamn är det...? :3

KRAM kära du. <3

2011-07-20 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0