erdhitufgjhophidgsaugdfyodifspaouipghufpisoh

Hej mina fula bloggläsare! skoja tihii
eh idag har jag varit ute på skärgården med kompisar och familj och badat för typ första gången utomhus i år :)) det var naiz..
Hur som helst, min vecka för de som bryr sig = ingen men jag har inget annat att skriva om
Igår var vi hos adrian och gabriel och deras föräldrar och åt en trevlig middag! ben n' jerrys för första gången på typ en eeeviighet :)
Imorgon ska jag äta lunch med camilla och filippa, min första kompis som jag någonsin hade faktiskt haha!
det var länge sen jag såg dem, så det blir kul att catcha upp!
På måndag ska jag vara med runa (the man) och hitta på något:)
På tisdag ska jag vara med barbara (en spansk chica ) och kanske se på bio eller så? Vi har faktiskt inte bestämt, men kul ska det bli!
På onsdag ska jag på gröna lund (woooo) med todd thä tömäto som jag kallar honom haha! mmm sockervadd
Resten av veckan är oplanerad hitills!
Men jag har för övrigt kommit på (med hjälp av lea och isabelle) en cosplay för mitt första konvent!
yeaaahhhhh! allt jag säger är blått. hår. omg hur ska detta gååååå!
SEN kommer matt och bor hos oss om typ en vecka eller två, och han är en sköön snubbe haha:)
aja nu orkar inte jag skriva mer hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0